Project Description

De experts van ErgoZit adviseren organisaties op ergonomisch gebied. Met hun medische achtergrond hebben zij zich gespecialiseerd in het verbeteren van de werkomstandigheden in een werkomgeving en ook thuis. Met hun unieke zelf ontwikkelde methodiek bevorderen ze werk- en zithouding. Ze stimuleren het algehele welbevinden tijdens het werk waardoor ook het ziekteverzuim wordt bestreden. De aanpak van ErgoZit richt zich enerzijds op verbetering van fysieke omstandigheden en anderzijds op de bewustwording. Gezond zitten is immers ook een mentale kwestie. Dat in combinatie met de juiste hulpmiddelen zoals ergonomische bureaustoelen en krukken, in hoogte verstelbare bureautafels en meer ergonomische gebruiksmiddelen, laat de werkende mens met plezier functioneren.

ErgoZit is een autoriteit op dit gebied. Een kwalificatie die te weinig online wordt benut. Daarom vroeg de ergo-expert Kneh Creatief over de online marketing na te denken en er een nieuwe aanpak voor te creëren. Kneh verrichtte onder andere SEO-onderzoek en ontwikkelde een nieuwe website die meer focust op kennis en op de behoefte van organisaties die hun arbobeleid gestructureerder willen vormgeven. Daarnaast delen de experts hun kennis over het thema alsmede hun kennis van ergonomisch meubilair nadrukkelijker online. Via de website uiteraard maar ook via social media en SEA. Inmiddels zijn er al meerdere video’s gemaakt en gedeeld met handige tips en product reviews. Deze lijn van kennis delen bevalt erg goed en wordt verder doorgetrokken. Vandaar ook de E+Ergonomics. De verzamelnaam voor online dienstverlening bestaande uit een gratis spreekuur, individuele consulting en workshops voor groepen. Daarnaast ontwikkelde Kneh Creatief een webshop. Kneh Creatief heeft de creatieve touwtjes strak in handen.