Luister!

In de wereld van Kneh Creatief komen allerlei uitingen voor. Communicatie kan immers via vele media plaatsvinden. Radio bijvoorbeeld. Jonge generaties luisteren minder naar de radio, maar op veel werkplekken is het medium nog altijd niet weg te denken. Golden oldies, megahits, spelletjes en grappende deejays vermaken nog altijd veel luisteraars tijdens de arbeid. Op de bouw klinken dagelijks discostampers uit de jaren zeventig en tachtig. Nederlandse smartlappen worden er voluit worden meegezongen, en Het Geluid van QMusic hopen heel veel mensen ooit te raden.
De Afbouwacademie vroeg ons commercials te ontwikkelen voor de beroepen waar zij zich sterk voor maken. Het mediabureau adviseerde een uitzendmix van landelijke radio en lokale zenders. Om het budget zo efficiënt mogelijk in te zetten, kozen we voor commercials van 15 seconden en tag on’s van 5 seconden. Dat is een mooie kunst overigens; zorgen dat de essentie van je verhaal overeind blijft en de boodschap helder. Luister!